MAMY NAJLEPSZEGO MECHANIKA!
Wiesław Jezierski (na zdjęciu z prawej) okazał się zdecydowanym zwycięzcą w rywalizacji o miano najlepszego mechanika wśród dziennikarzy motoryzacyjnych. Reprezentant MOTO.media.pl po wcześniejszym pokonaniu kilkunastu rywali w eliminacjach dotarł do finału, gdzie spotkał się z Marcinem Lewandowskim reprezentującym redakcję Autocentrum.pl.
Obydwaj finaliści mieli za zadanie wymianę łącznika stabilizatora w zawieszeniu przednim leciwego Opla. Red. Jezierski również tę czynność wykonał najszybciej i z zachowaniem wymaganej jakości lecz decyzją jurorów podzielił się zwycięstwem ze swoim konkurentem. Dodajmy, że ów podział nie dotyczył wysokości samej nagrody. Zapowiadany w regulaminie konkursu czek na kwotę 2 tys. zł organizatorzy wręczyli każdemu ze zwycięskiej dwójki.
Impreza odbyła się we wtorek, 7 czerwca 2016 w siedzibie gdańskiej firmy Premio Ring i stanowiła jeden z akcentów uświetniających jubileusz 10-lecia sieci Premio Opony-Autoserwis, liczącej aktualnie 130 punktów na terenie całej Polski. Piotr Nowakowski, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej Goodyear w regionie Europy Centralnej (na zdjęciu z prawej) przed rozpoczęciem dziennikarskich zmagań o miano najlepszego mechanika tak scharakteryzował ideę i źródła sukcesu sieciowej inicjatywy:
– Od samego początku działalności w naszym kraju stawialiśmy przede wszystkim na profesjonalną obsługę oraz jakość wykonywanych usług. Rozwój sieci od pojedynczych serwisów do pozycji lidera na polskim rynku serwisów fast-fit nie byłby możliwy bez grupy pasjonatów motoryzacji, którzy nieustannie pomagają naszym klientom. Cieszymy się, że możemy zademonstrować przedstawicielom mediów chociaż ułamek wykonywanych przez nas codziennie napraw i pokazać, że nawet najprostsza pozornie usługa wymaga pełnego zaangażowania oraz przestrzegania ściśle określonych reguł.
Sieć Premio w Polsce jest częścią europejskiej grupy, która rozpoczęła swoją działalność w 1972 roku, po przejęciu przez Goodyeara niemieckiej sieci Kempten. Oficjalnie marka Premio zadebiutowała w Niemczech w 1996 roku jako Premio Reifen-Service i wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią na niemieckim rynku. Jakość oferowanych przez korporację usług docenili też kierowcy na Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Dzięki dużej dbałości o jakość świadczonych usług sieć zdobyła mocną pozycję na rynku i jest zaliczana do grona największych i najbardziej liczących się sieci serwisów samochodowych w Unii Europejskiej.
Dodajmy, że miejsce dziennikarskich zmagań wybrano nieprzypadkowo. Gdański serwis Premio Ring był bowiem pierwszym w Polsce serwisem wchodzącym w skład sieci, w którym pojawiło się logo Premio.
(H)