MOTO.MEDIA.PL
  • HOME
  • O NAS
  • REKLAMA
  • AUTO MOTO MARKET
  • KONTAKT
1 marca 2019

TOYOTA PROACE / PROACE VERSO: ZAGROŻENIA X 5

W samochodach marki Toyota Proace / Proace Verso, wyprodukowanych we Francji:

1. od 3 marca 2016 do 20 listopada 2018 w przypadku wystąpienia nadmiernej siły uderzenia działającej na koło (pochodzącej np. od najechania na krawężnik, wjechania z dużą prędkością w ubytek w nawierzchni itp.), osłabieniu może ulec połączenie gwintowe sworznia wahacza ze zwrotnicą. Wraz z upływem czasu proces zmniejszania momentu dokręcenia może postępować dalej i doprowadzić do odłączenia sworznia do zwrotnicy.

2. od 11 marca 2016 do 3 kwietnia 2018 koło pasowe sprężarki układu klimatyzacji w określonych warunkach może ulec uszkodzeniu. Jeśli do tego dojdzie, koło pasowe ulegnie rozdzieleniu na dwa elementy, które będą obracały się wokół siebie doprowadzając do wydzielania się nadmiernego ciepła i uszkodzenia sąsiednich części.

3. od 4 października 2016 do 28 września 2018 jedna ze śrub mocujących wahacz przedniego zawieszenia do podwozia może ulec pęknięciu. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, wahacz przedniego zawieszenia może odłączyć się od podwozia w trakcie jazdy. W przypadku wystąpienia opisanej sytuacji, kierowca może doświadczyć pewnych trudności związanych z kontrolowaniem pojazdu.

4. od października 2016 do 11 listopada 2018 uszkodzeniu może ulec mocowanie przekładni kierowniczej, a w konsekwencji – jej odłączenie w trakcie jazdy.

5. od 22 października 2016 do 20 października 2018 może dojść do pęknięcia śrub mocujących wahacz tylnego zawieszenia do podwozia, a w konsekwencji – rozdzielenia obydwu podzespołów w trakcie jazdy.

Kampanią naprawczą objęte są w Polsce 3 222 samochody.

Materiały źródłowe:
UOKiK
(01.03.2019)

SUBARU LEGACY / OUTBACKI: BLOKADA HAMULCA POSTOJOWEGO 40 LAT TERENOWEGO KLASYKA

Powiązane wpisy

MERCEDES KLASY S: WYŁAMANE DRĄŻKI KIEROWNICZE

(D)EFEKTY

MERCEDES KLASY S: WYŁAMANE DRĄŻKI KIEROWNICZE

(D)EFEKTY

CHRYSLER TOWN & COUNTRY: EMBLEMAT NICZYM POCISK

(D)EFEKTY

MERCEDES KLASY C, GLC, EQC: BRAK WSPOMAGANIA UKŁADU KIEROWNICZEGO

Kategorie

  • (D)EFEKTY
  • AKTUALNOŚCI
  • BLASKI I CIENIE SAMOCHODÓW UŻYWANYCH
  • FELIETONY, KOMENTARZE, POLEMIKI 1977 – 2021
  • FOTO-PRZESTROGA
  • GALERIE
  • JEDNOŚLADY
  • KRONIKA
  • MOTO-TECHNIKA
  • OD PIERWSZEGO WRAŻENIA
  • OSTRZEGAMY, ODRADZAMY
  • OTRZYMALIŚMY, WYSZUKALIŚMY
  • PREMIERY
  • PUBLICYSTYKA
  • SERWIS AUTORYZOWANY
  • SPORT, TURYSTYKA
  • ŻYDOKOMUNA W REALIACH POLSKICH 1926 – 2021
MOTO.MEDIA.PL
  • Strona główna
  • O NAS
  • REKLAMA
  • AUTO MOTO MARKET
  • KONTAKT
  • Polityka prywatności
Copyright © MOTO.media.pl All Rights Reserved

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz włączyć/wyłączyć obsługę plików cookies w swojej przeglądarce.